torsdag 25. juni 2009

Ukens: WTF?!

Kandidatene til denne spalten pleier å komme dettende ut av ingenting. Ukens WTF-vinner har vært i spalten før. Denne gangen går hun til sak mot staten for å erklære alle ekteskap inngått etter den nye ekteskapsloven som ugyldige.
Alle ekteskap er nå overført til et kjønnsnøytralt register som ingen kristne ville ha giftet seg inn under. Staten pleier ellers å ha folkeavstemninger over radikale samfunnsendringer.
WTF?!

Les mer i Dagbladet, BT, og hva Isabel mener.

Om WTF-spalten.

5 kommentarer:

Hjorthen sa...

Kan vi få en folkeavstemning på hvorvidt avisene skal fortsette å gi spalteplass til Mina Karin Nonsens også? Please?

Maria sa...

Enig. Synes forøvrig at Nina Karin Monsen er en radikal samfunnsendring i seg selv. Er det dette som er de radikale kristne? Forestiller meg at hun har blitt fryst ned i hundre år og nettopp har blitt tint opp.

Gina sa...

Enig med dere!

Det er fortvilende at hun får så mye spalteplass.

Unknown sa...

Takk for link! ;)

Nina Karin Monsen gjer utan tvil mitt liv kjipare å leve. Ho minnar meg stadig om at mitt liv ikkje er verdt like mykje som alle andre sitt. Skal tru om eg kan saksøke ho?

Gina sa...

Det synes jeg definitivt at du skal! :)