fredag 23. oktober 2009

Stortingsferkis

Etter at Audun Lysbakken ble BLID-minister på tirsdag har hverdagen min blitt snudd helt oppned, ettersom det betyr at jeg blir fast møtende vara på Stortinget. Det er ufattelig stas og litt skummelt! Norges lovgivende forsamling... Det e'kje no kødd. Jeg gleder meg masse til å ta fatt på oppgavene der inne og blogge masse om det her.

Foreløpig går jeg rundt i små sirkler og lurer litt på hvor jeg bor og hva jeg heter til fornavn. Superpriveligert og ydmyk er stikkordene. Jeg takker alle som har stemt og gitt meg tillit, og så kommer jeg snart tilbake med en rapport om livet på Løvebakken.

PS: Til dere som lurer skal jeg sitte i Familie- og Kulturkomiteen, og dermed få jobbe med likestillingssaker, kultursaker, forbrukersaker, osv. Det blir kjempegøy! Send meg mail eller post en kommentar om du har noe på hjertet!

Ingen kommentarer: